Direktlänk till inlägg 16 januari 2008

DO YOU LIKE DAGGS?

Av djess - 16 januari 2008 23:41

först: vilken film är titeln från? tycker jag om dig borde du veta vilken film det är. 


nu,

en tanke.

efter en hund har bajsat springer den iväg från platsen oerhört lycklig, ungefär lika lycklig som om den fått ett ben att bita på. lite 'haha! yeees, det var en riktigt stor jävla hög, i did it! kolla kolla kolla! men kolla då! ser du så fiiin den är!? jag är lätt världens bästa husdjur'

lite så.

varför? sedan när är bajs ngt att vara glad över? eller det är en grej hundar emellan?

 
 
Ingen bild

Valp

17 januari 2008 15:15

Klart man är stolt. Men vi människor väljer att inte visa, det är det som, förhoppningsvis, skiljer oss från djuren. Bara det. Inget annat.

 
jess

jess

17 januari 2008 15:27

jag hoppas verkligen att du inte, med detta sagt, menar att du är stolt över ditt bajs?
haha.

http://djess.bloggagratis.se

 
Valp

Valp

17 januari 2008 16:29

absolut inte... vad tror du om mig!?

http://sjukvalp.bloggagratis.se/2008/01/17/456881-

 
jess

jess

17 januari 2008 21:53


jag tror nog att du är lite stolt. :O

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards