Alla inlägg under juli 2008

Av djess - 31 juli 2008 01:50


remind me, imorgon när jag vaknar så skall jag ta och säga min åsikt om allt som försigår med blondinbella och italienincidenten.

okej?


såhär kan vi inte ha det.

Av djess - 30 juli 2008 22:27



jag och filtan skall väl till malmöfestivalen iaf.

det blir ös min första vecka som malmöbo.

HEJA!

Av djess - 30 juli 2008 18:30



jag skall köra min morbror nu och när jag kommer tillbaka skall jag berätta lite om helgen i malmö. hur har jag kunnat glömma det lix!?



jag veeet att ni väntar med spänning.


fniss.

Av djess - 30 juli 2008 17:57


 jag har jobbat, sovandes stående. ungefär så kände jag mig idag.

sedan hem, slänga sig i duschen, balansera på trappstegen som mamma fått för sig att måla, hängt med hanna vid poolen, käkat middag med henne, mamma och jerry, min morbror.

hunnit träffa pappa en runda.


nu yatzy med morbror, sedan häng med filtan. typ.



ja, jag är såhär tråkig ibland.

Av djess - 29 juli 2008 23:47



liksom...VET NI VAR JAG ÄR NU!?!?

i min säng! ja! jag bloggar från sängen! med en laptop!

alltså, jag har föraktat denna jävla mojängen pga jag är så kass på att skriva med dem, men fyfan vad bekväm man kan bli med en sådan här.


jag är kär. strålande, skinande kär.


JAG LIGGER I SÄNGEN OCH BLOGGAR!


jag vet att jag överdriver. och att jag är sist med allt.

men förändringar suger.


vad gör ni?

Av djess - 29 juli 2008 19:52



datorn har sovit middag. precis som jag.

eller, innanmiddagslur, blire väl.


jag är fruktansvärt trött. och rastlös så fort jag sitter still.

det är väldigt konstigt.



jag tänkte slänga mig i duschen och få bort jobbdagen, sedan sätta mig i bilen och köra mot..okänd destination.

kanske återkommer jag med något av värde.



jag måste bara fråga.

har ngn av er sett the crow?

hur är den? på riktigt?



(jag fuskar inte, jag..öh..researchar bara!)

Av djess - 29 juli 2008 16:07



ett filmtips innan jag skall låta mitt brydda huvud vila.


i give you.....



.....


mr. brooks.

Ovido - Quiz & Flashcards