Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

DET BÄSTA MED FILMEN 'BIG FISH'.

Av djess - 17 januari 2008 21:23



det absolut bästa i filmen big fish är när pappan berättar om hur han träffade sandra, sin fru. han säger att det stämmer att tiden stannar när man möter sin livs kärlek. allting annat stannar upp. det negativa med denna underbara lilla stund är att när det väl börja röra på sig igen så går det dubbelt så snabbt för att tiden skall hinna ikapp.

det tycker jag är så fint. jag vet inte varför. det är sött. på ett konstigt vis.


jag var nere och pratade med gossen, min katt, lite. han är missnöjd. som så ofta. och jag är ju såklart den enda som förstår. han är på sitt värsta humör där det inte spelar ngn roll hur mkt kel eller kärlek han får, han gnäller ändå. allt är fel. vi är så lika han och jag. vi förstår varandra. det är därför det är jag som är hans mamma. jag förstår min gosse. finaste.


ja.jag skämmer bort min katt å det värsta. det sägs att hans taskiga attityd mot resten av de som bor under detta tak kommer sig av att jag höjt honom till skyarna och kryddat på hans ego duktigt.

men vafan. det är min katt och jag älskar honom. det är bra som det är.


 
 
Ingen bild

panda

17 januari 2008 22:25

ja, det är fint (: och man skall skämma bort sin katt.

 
jess

jess

17 januari 2008 22:49

det är du och jag, manda, du och jag! :D

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards