Alla inlägg den 17 januari 2008

Av djess - 17 januari 2008 09:44


klockan är inte ens shoppingtid och det har redan droppat in över trettio besökare.

puss på er.

Av djess - 17 januari 2008 09:38


inatt drömde jag att världen blev sådär zombiesjuk som i dawn of the dead ni vet. jag kämpade tappert och länge, tro inte jag sov en blund. jag vaknade på riktigt, ur drömmen, ett par ggr, men så fort jag somnat om började drömmen precis där den slutat. tillslut blev jag också en zombiejävel och de levde typ som vanliga människor, bara aningen mer primitiva, de kunde lukta sig till blod. och gillade inte dagtid så värst.

jag åt kött. människokött. jag slogs. men jag var inte helförvandlad.

köttet smakade..som dåligt kött ungefär. som man kan tänka sig. fast rått kött är väl inte så jävla bra. och jag har aldrig varit fäst vid blodsmaken.

jag var livrädd hela tiden som människa och jag var förvirrad hela tiden som zombie. jag är helt matt nu. och jag rekommenderar, ta livet av er ist om ni hotas att bli biten. det är inget att ha.

Av djess - 17 januari 2008 00:45



det kan vara en av världens bästa scener, ihop med musiken. det kan också vara så att brad aldrig haft en snyggare kropp än där.

Ovido - Quiz & Flashcards