Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

SLUTA DRÖMMA MASSA SKIT, JESS.

Av djess - 2 februari 2008 14:34


inatt drömde jag att jag och andré kallenberg var ute i skogen, typ vid amanda holm, där fanns det skog. och så kom det två riktigt gigantiska björnar och vi sprang liksom för våra liv, och han halkade efter, han är ju en liten kille bara, typ 12 eller ngt, och jag lyckas komma upp i ett träd och får ena björnens klor i mitt jävla ben, det gjorde fruktansvärt ont. och där satt jag. livrädd. och såg på medans de festade på lilla andré.

sedan sprang jag. sprang hela vägen hem till amanda. och där var alla, det var ngn fest, och jag hittade maria, andrés mamma. och talade om för henne att han var död. men ingen trodde mig så alla gav sig ut för att leta, men jag bara vägrade ge mig ut i skogen med alla. vägrade se blodet och köttet. och björnarna. jag var skiträdd.


så jag gick in till grannarna. som visade sig vara sam från 'las vegas'. serien ni vet. sam och de andra två tjejerna.

sedan minns jag inte så mkt mer, än att de aldrig hittade andré.

det känns sjukt att drömma sådär om ngn annan familjs unge..som jag inte känner heller.

hoppas han har det bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards