Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

JAG KOM PÅ MIG SJÄLV OCH BÖRJADE HATA.

Av djess - 6 mars 2008 14:45


för längesedan, hade jag ihop det med en kille. en upptagen kille. jag tänkte inte på det då. han tänkte inte på det. just då. vi sade aldrig ngt om det som hade hänt. vi nämnde det aldrig igen. jag tänkte inte på det, jag visste inget förrän efter.


långt senare, fram till idag, sitter jag och pratar med en tjej, vars förhållande precis tagit slut. vi pratar om känsliga saker, som berör oss själva. hur lika vi är på vissa sätt i förhållanden. att vi inte riktigt har en förklaring till varför, annat än antaganden. och då, mitt i allt, så slog det mig. att det här är flickvännen. flickvännen jag inte visste ngt om förrän efteråt. och jag drabbades av ångest.


det var längelängesedan. okej. jag släpper det. nu. jag behövde bara få det ur mig.

jag är ingen dålig människa. otrohet från ngt håll är inte min grej.

jag hatar mig själv lite, men det går över.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards