Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

JAG VILL HA MER.

Av djess - 24 mars 2008 21:00


jag älskar minnen. de kan jag nästan leva på. jag är en av dem som tycker om att tänka tillbaka, hålla kvar en liten stund, vid det som man älskade så högt just då.


jag har massor av fantastiska minnen från festivaler. mina bästa minnen är därifrån. festivaldagar med en ihållande glädje, en gemenskap. långa nätter och tidiga mornar med fullständigt galenskap. det spelar ingen roll om du är tretton eller fyrtiofem, du är alltid välkommen med in i värmen. sitta på axlar på konserter, träffa gamla klassiker från hela landet, träffa nya underbara människor, hitta på konstiga och roliga grejer, dricka pissljummen öl och grimasera, dricka snabbt så att man vänjer sig och tillslut skiter i vilken temperatur det är på drickan.


en sak kan man lita på, och det är att man får vara med om ngt mer eller mindre otroligt på varenda festival man är på. man kommer få träffa jävligt sköna människor och man kommer ha riktigt skoj.


jag kommer aldrig ge upp festivalerna. jag kommer aldrig tala om nackdelarna. jag kommer föralltid vara förälskad i att vara skitig, snorfull och löjligt lycklig.


på festival är vi alla välkomna.

 
 
MissX

MissX

24 mars 2008 21:18

Älskar också minnen :D det känns härligt att tänka tillbaka på allt bra.
Men samtidigt kan man bli så ledsen, för att man inte har det bra kvar.
Alltså, det beror ju på vad man tänker på iofs ^^
Men t.ex ett ex? Man kan bli alldelles varm inuti til en början när man tänker på hur underbar han var, för att i nästa stund känna sig alldelles tom :S
hehe

http://missx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

panda

24 mars 2008 22:31

det är ju inte så att man inte vill ha sommar nu.

 
jess

jess

24 mars 2008 22:35

missx, det finns som sagt nackdelar med allt. 8) men minnen är för det mesta bra, tycker jag. de minnen vi håller vid och tänker tillbaka på är de vi själva valt och finns där för att få oss att må bra. tror jag.

http://djess.bloggagratis.se

 
jess

jess

24 mars 2008 22:36

panda, ellerhur! ge mig sommar så får du popcorn.

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards