Alla inlägg den 26 mars 2008

Av djess - 26 mars 2008 12:08


ett coolt test. jag kände mig duktig men de känslorna krossades rätt snabbt.

http://www.dothetest.co.uk/



Av djess - 26 mars 2008 11:43


ni skulle se mig nu, tar mig hukandes fram, gungar lite. min rygg har låst sig och gör jätteont. det händer rätt ofta att jag åtminstone får mkt ont i ryggen och som en bonus låser den sig vissa dagar då jag kanske misskött mig. vad vet jag om vad min kropp tänker när den straffar mig?


iaf. jag måste göra mig av med mitt ryggont nu. jag skall springa och det går inte under dessa förhållandena. skall jag göra ett snabbt ryck och hoppas på det bästa?

Av djess - 26 mars 2008 11:11


jag vaknade och vred mig i plågor. min mage höll på att döda mig.

så var det mensvärken som satt igång. så skoj.

som jag har längtat.

Ovido - Quiz & Flashcards