Direktlänk till inlägg 4 september 2007

mysteriet med dessa besökare och uteblivna kommentarer.

Av djess - 4 september 2007 22:05


jag minns att jag tyckte det var jävligt spännande på djess.blogg.se när jag hade drygt trettio besökare. samtidigt så undrade jag vilka de var. kanske..tio-femton av dem. var det engångsdroppin? hade de läst min blogg länge? sökte de på ngt och hamnade på min blogg av misstag? klickade de via ngn länk? var kom de ifrån? skulle de stanna?


det är samma sak nu. fast nu vet jag att det finns bara två stycken som länkat mig och det är igel och teresa. ändå har jag fler besökare om dagen än vad jag hade på förra bloggen. nu ligger det på rätt mkt mer. för vissa av er är det kanske lite, men för mig, som skriver rätt mkt skit egentligen, är det mkt. och jag blir lite smått upphetsad, vill veta vilka ni är, eller vill, jag måste, nyfiken som jag är. vad heter ni? var kommer ni ifrån? berätta om ert liv! jag vill veta! haha.


tänk, de riktigt stora bloggarna med mkt mkt mkt fler besökare om dagen. fan, vad maffigt egentligen.


jag borde skaffa en sådan där..som talar om vilka ni är, för mig. men jag hajar ju så nedrans dåligt. helt korkad när det kommer till allt med internet faktiskt.


men iaf. hej mina många unika besökare, jag tycker om er! ni får gärna stanna.

 
 
Ingen bild

otränade karlsson/smulan/hockeyröven

4 september 2007 23:06

jag ligger på typ 4-5 läsare, och jag tycker ju Det är maassor. du är en såndär populär donna.

 
jess

jess

5 september 2007 13:54

skoja inte med mig, fler besökare har du nog allt, hörru.

haha, populär donna. 8/ noo, smulan.

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards