Direktlänk till inlägg 8 september 2007

ångest.

Av djess - 8 september 2007 14:56



det var längesedan jag hade sådan hääär ångest dagen efter.

jag drack sprit. sprit är inte så bra. eller så smart.

men jag klarade mig undan alla tänkbara missöden.

fram till jag kom hem, där jag tydligen uppfört mig illa mot min man.

jag kommer inte ihåg det. eller hemfärden. eller..ja.

den sista timmen eller mer är helt försvunnen.

det är hemskt.

och jag tackar fan för att jag egentligen inte dricker sprit längre.

man blir oftast bara dum i huvudet.

no fun at all.


oerhört sällskapssjuk också. så nu har jag bett min mamma komma och hämta mig. ja, för gå tänker jag ju inte göra. så nedrans lat som jag är idag. men nu skall jag väl slänga ihop lite kläder och diska undan innan mojan kommer, vaa.


fotboll ikväll. kanske chockar jag världen genom att titta på matchen.


 
 
Ingen bild

Ja, han den där, igen.

8 september 2007 17:13

Fooboo!

 
Ingen bild

jess

8 september 2007 18:40

ful foooboo!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards