Direktlänk till inlägg 12 september 2007

hej.

Av djess - 12 september 2007 13:09


hej mina tjugotvå unika besökare som jag inte har en aning om vilka är. jo. jag vet att felicia brukar läsa, att jenno droppar in, erik kanske tar sig en titt här då och då. min karl läser också. sedan vet jag inte. och ja, det gör fortf sinnessjukt nyfiken.

innan dagen är slut och klockan slår 00.01 så ligger den här bloggen på ungefär femtio. gud så spännande. jag gör nästan i byxan.


igår bad felicia mig att säga tre negativa saker om mig själv respektive tre positiva. och eftersom det negativa alltid är enklast.


negativt

- otroligt ombytlig i humöret

- envis till förbannelse

- lat lat lat


den lite svårare biten,

positivt

- rolig

- självständig.

-


sedan tog det stopp. jag har ingen jävla aning. jag vet ju att det finns en hel del bra grejer med mig, annars hade jag inte haft så mycket folk runt omkring mig som faktiskt vill spendera tid ihop med mig.

det enda jag är riktigt säker på är att jag är jävligt rolig. inte särskilt påhittig, men rolig.

självständig. det är bra. det sätter jag dit.

min mor brukar gräma sig över att jag blivit FÖR självständig.

lilla mor.


så. en grej kvar innan min lista är fullständig. och jag menar, tre saker är inte så svårt. tre ynka saker, när det finns så jäkla mycket mer hos en själv.


lista själv.

kan väl vara spännande.


nu skall jag städa. och hoppas på att lise återupptar bloggandet.


 
 
Erik

Erik

12 september 2007 13:17

Erik heter jag och droppade in här första gången idag ;) Så nu har du kanske en till Erik på halsen!

http://theartist.blogg.se

 
Ingen bild

jess

12 september 2007 13:35

yays! kul. 8)

 
Ingen bild

nicke

12 september 2007 15:24

jag läser ju också=)

 
Ingen bild

jess

12 september 2007 15:37

nicke bajs? 8)

 
Ingen bild

ninni

12 september 2007 16:45

Hej Jess!
Hoppas allt e fint me dig.
Jag ramlade in via vår pågs blogg. Han e en fin grabb. Ta hand om honom för mig oxå;)
Så nu vet du att ja läser lita här.
kram N

 
jess

jess

12 september 2007 17:42

hej ninni :)
jag lovar att göra mitt bästa.
och ja, han är hur fin som helst. jag känner mig lyckligt lottad.
kram 8)

http://djess.bloggagratis.se

 
igel

igel

12 september 2007 23:27

du är snäll. och nyfiken! :p (det är bra att vara nyfiken)

http://igelbloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

jess

12 september 2007 23:31

hah, tack 8) och ja, jag har hört att det är bra att vara nyfiken. tror det var hjärnkontoret som sade 'den som inte är nyfiken får inget veta' och gick ut med att man skall vara nyfiken och det har jag fan levt efter :D :D inte överdrift kanske. men. ja.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards