Direktlänk till inlägg 29 september 2007

nu skall ni hjälpa mig.

Av djess - 29 september 2007 21:56


okej. tips tack.

boktips. jag vill ha ngt helt nytt att läsa.

kanske marian keyes nya?

stieg larsson, jagvetjagvetjagvet.

så inget tips om dem. ge mig ngt annat maffigt.

är ni med på det?


tack,

ni är änglar.

 
 
Ingen bild

otränade karlsson

29 september 2007 23:42

ängeln på sjunde trappsteget. tung bok.
eller om du vill ha något riktigt skoj och bra - naiv. super.

 
Ingen bild

otränade karlsson

30 september 2007 00:38

jag har ju redan kommenterat..trodde jag..
nåväl. tung, men fin och bra bok - ängeln på sjunde trappsteget.
förbannat rolig bok - naiv.super
tjing.

 
Ingen bild

jess

30 september 2007 02:47

jag har lagt till med att acceptera kommentarerna själv först innan de publiceras :)
jag har läst frank mcCourts böcker. men ingen aning om vad naiv är för bok. tell me more.

 
Hannah

Hannah

30 september 2007 03:26

1000 små bitar - James Frey
Rosario är död - ??
Fjäril utan vingar - Malin Hedin

http://vinstlott.blogg.se

 
Ingen bild

jess

30 september 2007 03:42

yays! mer boktips, tackartackar 8)

 
jenne

jenne

30 september 2007 12:00

jesso, du ska läsa inger frimansson. tex Godnatt min älskade, eller De nakna kvinnornas ö, Katten som inte dog, alla hennes böcker! tror du skulle uppskatta hennes språk. (förutom handlingen i boken då)
om du nu inte redan har läst henne :)

http://igelbloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

otränade karlsson

30 september 2007 13:05

neeeeeej!
fan, jag skrev hela baksidan på boken o sen tryckte jag -skicka-, men hade glömt fylla i den jävloa spamkoden.
okej. börjar väl om då.
"När brodern slår honom i krocket tycks ingenting längre som förut. Framtidsutsikterna mörknar betänkligt - kommer allt gå bra till slut? - och han måste börja söka sammanhangen på nytt.
Han grubblar. Både över tiden, som han har problem med, och rummet, som han inte har problem med.
Han köper en bultbräda och en röd boll och reser till New York. För att få perspektiv. Han vet att det finns saker att tro på. Trots allt.

Du hör ju hur underbar den låter bara:)

 
jess

jess

1 oktober 2007 11:16

jenno, åhå. jag får kolla upp helt enkelt 8)

erik, ja! åh! den verkar söt. jag vill haaa

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards