Direktlänk till inlägg 14 september 2008

FÖRLÅT FÖR ATT JAG KOM I DIG, JAG HOPPAS DU KLARAR EN ABORT PÅ EGEN HAND.

Av djess - 14 september 2008 14:09



man har sex. killen är allmänt värdelös och man vill liksom få det avklarat så man gör vad man kan för att få det att gå undan.

helt plötsligt stannar världen. det blir helt stilla.

helt jävla knäpptyst.


och den värdelösa killen säger

'oh shit..du är säkert en av dem'


du. är. säkert. en av dem.


tjejen undrar, vilka 'dem'?

killen undrar om tjejen går på ppiller eller ngt åt det hållet.

tjejen blir hysterisk och undrar om han kom i henne och killen svarar ja, det gjorde han. och han undrar om hon är en av dem som behåller om det skulle bli en unge av den dåliga pannkakssmeten.


tjejen är full och orkar inte tänka på det men svär vid vadsomhelst för att få honom lugn.nej, hon är inte en av dem.

hon tänker att imorgon, imorgon är en ny dag och då skall hon fundera ut hur hon skall tackla det möjliga problemet.


helt seriöst, tänker jag.

det måste vara bland det värsta. det svinigaste. att ha sex med en kille som helt utan några vidare tankar kommer i henne.


jag skulle ta en kniv och skära kuken av honom och sy fast i pannan.

eller på högra skuldran kanske.

då vore den i vägen på ett mkt obehagligt sätt. och han skulle inte kunna göra något åt det.


fin tanke, det där.

jag skall tipsa tjejer i sådana här situationer om det.

jag skall tillochmed erbjuda min hjälp.


 
 
Ingen bild

Stina

14 september 2008 14:23

Det finns nått som kallas kondom som är väldigt bra o ha, oavsett att de inte är lika skönt. Visst... inte så shysst sagt men hallå? Man kan bli med barn oavsett om killen inte kommer i henne, trodde ja alla fick lära sig i högstadiet.

 
jess

jess

14 september 2008 14:35

om tjejen sagt att det inte är okej att komma i henne så tycker jag att det är rätt lätt att förstå oavsett kondom, ppiller, pstav, spiral eller whatever.

det får man respektera.

http://djess.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

14 september 2008 22:32

Jaha, så tjejen hade sagt det innan, de stod inte i bloggen? O tycker killen verkar väldigt korkad om hon sagt det innan o inte fattar att hon går säkert inte på p-piller eller så vidare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards