Direktlänk till inlägg 31 december 2008

SAKER SOM HÄNDER MIG VÄLDIGT, VÄLDIGT OFTA.

Av djess - 31 december 2008 00:40



det händer väldigt ofta skumma sammanträffanden i mitt liv. alltså, så ofta att man kan tro att jag kan läsa folks tankar. det är lite skrämmande.


 nu får ni ett exempel från en konversation mellan mig och bror för fem minuter sedan:



mallory knox säger:

du!

mallory knox säger:

jag behöver hjälp

mallory knox säger:

det finns en låt eller en grupp som heter...nickokick/niccokick, whatever. det är massa synth i början

mallory knox säger:

vet du vilken jag menar?

mallory knox säger:

dududududu duududud

mallory knox säger:

du vet

mallory knox säger:

eller kanske det var nicotin? vafan

aveJLÔ fuck nyår. säger:

Liquido?

mallory knox säger:

hahaha

mallory knox säger:

ja : D

mallory knox säger:

hahahha

aveJLÔ fuck nyår. säger:

med Narcotic?

mallory knox säger:

vad fel jag hade...

mallory knox säger:

ja!

mallory knox säger:

lite rätt hade jag!

aveJLÔ fuck nyår. säger:

HELT JÄVLA SJUKT!

mallory knox säger:

rätt bokstav iaf!

mallory knox säger:

vadå+

aveJLÔ fuck nyår. säger:

Jag ringde ossi och kollade vad den hette, IDAG!

mallory knox säger:

skojaru?!

aveJLÔ fuck nyår. säger:

HELT SJUKT!

mallory knox säger:

fan vad ofta sådana här sammanträffanden händer mig!

aveJLÔ fuck nyår. säger:

har inte tänkt på den låten på evigheter

mallory knox säger:

läskigt

aveJLÔ fuck nyår. säger:

ja du är något jefla medium

mallory knox säger:

haha, inte jag heller. kom tänka på den innan idag men ingen visste vilken jag menade

aveJLÔ fuck nyår. säger:

hahah jag nynnade den i luren så alla skrattade ut mig

mallory knox säger:

jag hoppades på att få slippa det. och det gjorde jag. tack gode gud.

mallory knox säger:

men fan.

mallory knox säger:

sjukt att vi båda tänkte på den ändå. haha

aveJLÔ fuck nyår. säger:

ja helt stört

aveJLÔ fuck nyår. säger:

jag skan svälja en raket och skylla miljöförstörelsen på en get.

mallory knox säger:

hahahaha va?




sedan att min bror skriver konstiga saker...det får stå för honom. och geten.

gott nytt år.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards