Alla inlägg den 7 april 2008

Av djess - 7 april 2008 23:49


se ut som en räddhare när jag vill. det ni! igårnatt i brist på annat.

nu blir det bokläsning. kul skitliv.

Av djess - 7 april 2008 23:14


jag borde skaffa högtalare till min dator så att jag kan blåsa bort väggarna. jag kokar. har ändå inte mkt kläder på mig. hade tänkt slänga mig i duschen. kallt vatten. det borde göra susen.

har snart läst ut en bok på åttahundra sidor. jag är brutal. jag äter verkligen upp dem. jag måste hejda mig.

Av djess - 7 april 2008 19:38


hon är en liten fjant, kenza. med en blogg som besöks av ca 25.000 läsare varje dag. det har stigit henne åt huvudet. givetvis är hennes blogg sjukt kass och förmodligen tråkigare än min egen att läsa då allt hon skriver om är shopping, det senast köpta, tokio hotel och sin fula hund. men det är det som skrämmer mig. att folk trots detta trista återvänder varje dag. för att läsa om ingenting.


då tycker jag att ni hellre skall läsa blondinbellas blogg. människan må vara.. lite too much och har åsikter som gör att vi aldrig skulle bli vänner, men hon har iaf åsikter, hon har ngt mer att snacka om än kläder även om det är huvudmålet.kläder eller hennes liv. som verkar vara kläder.


min fråga, när blev dessa så tråkiga, ytliga, nästintill intetsägande människor så intressanta?

Av djess - 7 april 2008 18:01


internet roar inte. jag tror jag går och läser en bok ist. jag har ju fått för vana att läsa mest hela tiden.

min flykt från omvärlden.


inatt slog det mig att jag aldrig mer kommer få den där perfekta kärleksbollen. det är liksom så kört. den kommer försvinna och dö ut och det gör mig förbannat ledsen.

Av djess - 7 april 2008 16:36



jag lyssnar bara på soad just nu. jag är ute efter ngn som kan skicka deras skit över msn. men ingen verkar lyssna på det jag lyssnar på.

det är svårt att ha så himla bra musiksmak som det tar år för andra att förstå. 8)

Av djess - 7 april 2008 14:18


tjosan era små rävar. hur står det till i luvan idag? alla lössen på plats?


okej.

jag gick upp nyss. för att jag helt enkelt inte kunde slita mig från en bok inatt. som jag läst förr. och som jag aldrig kan slita mig ifrån. 250 sidor betade jag av på no time. så givetvis vaknade jag inte förrän nu. jag som hade tänkt springa tidigt. nu fördärvades allt.


och de gräver här utanför. fan så de gräver. jag är så sugen på att ta sönder deras grävmaskiner. då skulle det bli lite tystare.


jaja. nu är jag uppe ifall, bra!

Av djess - 7 april 2008 00:38



skall jag alltså drömma mardrömmar om zombies inatt?

det gör jag varenda jävla gång jag ser zombiefilmer.

fast att jag älskar dem och inte är rädd utan mer fascinerad så kommer drömmarna på nätterna. det är knäppt.


och soad är fortf knullbra.

Ovido - Quiz & Flashcards