Alla inlägg den 21 maj 2008

Av djess - 21 maj 2008 23:58


jag tror det kan vara luften. en luftburen smitta jag drabbats av.

ilskan och sorgen sitter benhårt och jag kämpar för att hålla mig vid ytan samtidigt som jag kontrollerar mina känslor för att inte göra/säga ngt dumt.


och stackars chelsea. de sötnötarna skulle ha vunnit.

blått var finare ikväll. och de röda suger kuk i omklädningsrummet.

Av djess - 21 maj 2008 14:09


jag dog lite nu.

i ett par år har jag med jämna mellanrum sökt på 'peggy lejonhjärta' på youtube utan resultat. men så. idag.

ha. där var dem.

framåt är bakåt och bakåt är fel. stopp!

den låten är min förälskelse.

julya spelade den för mig. jag har hittat den. fast..det är inte den versionen jag fick höra och blev kär i. det var aukustiskt.

det är här lite mer drag.

skall se om jag hittar den jag är ute efter..


nej. den fanns inte. bara massa med bröderna lejonhjärta och de skiter jag faktiskt helhjärtat i.


så. njut.

peggy lejonhjärta - (framåt är bakåt och bakåt är fel)stopp!

Av djess - 21 maj 2008 12:23


dagens.

Av djess - 21 maj 2008 11:52


jag och min bror gjorde en film.

eller, jag hade tråkigt och behövde dessutom skingra tankarna så jag tryckte upp kameran i hans ansikte och bad honom prata om sin brända skiva. och han spann på.

han får mig alltid att skratta.


sötbror.

Av djess - 21 maj 2008 08:42

sölvesborgs finaste gata. det spelar ingen roll hur jag tog bilderna, de gör inte gatan rättvisa ändå.
















mitt hus.

gult och fuelt.






















min mamma. söt och röd.


Av djess - 21 maj 2008 08:32


solen skiner.

ngt vettigt borde göras.

men jag har inget på tapeten. jag skulle kunna gå ut och läsa om det inte var för att jag bara hatar 'drömfångare'. den suger den kuk jag ännu inte har. eller. egentligen gör den inte det. den är inte direkt dålig. men den faller mig inte i smaken.


istället sitter jag här och tittar på jeppe på youtube och ler åt mitt skratt. det är ett glatt skratt. jag visste inte om att det lät så. men nu förstår jag folk som säger att det smittar. det smittar ju förfan tillochmed mig själv.


prata med mig. säg ngnting.

vadsomhelst, små kakor.

Av djess - 21 maj 2008 07:03


vaken. omtumlad. trött. ledsen. arg. trött.


braveheart.

Ovido - Quiz & Flashcards