Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

JAG BLIR SÅDÄR LÖJLIGT FNITTRIG IBLAND.

Av djess - 11 januari 2009 15:48



visst är det helt otroligt? ni som känner mig känner mig som allt annat än en fnittrig person, right? fan, vad jag framställer mig själv som torr. eller, man kanske inte behöver vara torr bara för att man inte är en fnittrig person? och inte gillar kramar. bara sådär.


jag har ju humor så det slår om det!

och tacka fan är humor fett värt. jag är nöjd med det. for reaal lissom.


iallafall. jag satt här och tittade på just ingenting när det slog mig.

nästa vecka blir en bra vecka. jag har fyra, eller ja, tre, dagar på mig att förbereda mig inför skolstart (jag svimmar nästan av att bara skriva det, skolstart. skolstart. huua.). imorgon skall jag jobba. det innebär att jag får träffa abbe och förhoppningsvis jobba med sanna. sanna är helgrym.

imorgon innebär även en ny vecka, och ny vecka innebär massa träning!

och fan, det är så chockerande hur jävla pepp jag har blivit. jag ser spinning och löp framför mig. jag ser en vältränad mage om ungefär hundra år.


nejmen, seriöst. det känns så skönt att jag inte känner något av det här som ett tvång, utan något som jag vill göra. jag vill hålla igång. jag längtar efter skolan, få rutin på mitt liv igen. även om det bara gäller ett par månader.


jag kommer få ngt att göra.

just nu ser jag mest fram emot att träna.

jag och pappa skall slopa promenaderna och spinna istället. som sagt.

men jag skall även lägga till löpandet.


dessa tankebanorna gör mig fnittrig. visst är det lustigt?

sitter som på nålar, liksom iihihihiiihih, träning, iihihihihih, skola, ihihihihih, feta cash i slutet av månaden, hihihihihhihihii!


ungefär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards