Direktlänk till inlägg 8 april 2008

HÅLL I ER. FÖR NU KOMMER GNÄLL.

Av djess - 8 april 2008 22:08


okej. det är mkt som irriterar. jag har drygt tvåhundra kr kvar på mitt kort. jag har ingen aning om hur jag lyckats hushålla på det lilla jag haft men uppenbarligen har jag lyckats rätt bra.

denna fattighet klipper alla band i mitt liv. jag kan inte fika längre, jag kan fortf vara med men jag kan inte ens köpa en kaffe och bara det får mig att bli riktigt förbannad. jag kan inte dricka, jag kan inte festa, jag minns inte sist jag festade med ngn här hemifrån. jag kan inte handla ngt, speciellt inga kläder. jag behöver tights men tills jag får ngn form av pengar får jag gå i mina jeans. jag behöver klippa mig för det är helt åt helvete nu. jag behöver färga håret för det är tre färger i burret för tillfället. jag behöver en ny bokhylla. och VARFÖR har allt smink en tendens att ta slut preeecis samtidigt?!

summa summarum, jag har inte ens råd att gå på toaletten snart.

det retar mig till tårar så fort jag tänker på det. mest är det tanken på hur handikappad man blir utan pengar som retar. jag hatar att man skall vara så jääävla beroende av pengar. jag hatar pengar.

medan jag sitter här och gnäller så gå kissie ut och köper tre par trosor för femhundra pix styck.

det känns så jävla orättvist.

jag vill kräka på allt.


och så besviken jag är. på hela min omgivning. så känns det. jag känner mig så..besviken. INGEN förstår att jag är såhär pank. ingen kan få in i sitt huvud hur det känns. det är bara massa tjat och dyra val hela tiden. dra åt helvete är jag på gränsen till att säga. men jag gör det inte. för jag orkar inte vara ett svin.


fan vad bitter jag är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards