Direktlänk till inlägg 8 april 2008

ÄNNU MER GNÄLL.

Av djess - 8 april 2008 22:21


pelle har köpt en ny bil. sprillans ny jävla bil som kommer i juni ngn gång. under tiden jagar han köpare för den bil vi har nu och har fått tag på en som är villig att punga ut med rätt mkt men då skall den säljas snart. jag och mamma bara, halleeeeo? är det ngn hemma därinne pelle? knackknack? vad skall jag och mamma ha för bil i två månader?

det hade han inget svar på. annat än att den måste säljas.


han klagar över hur dyr den nya bilen är och att han inte har råd med ngt mer, men ändå får han för sig att han måste köpa en bil till mig och min bror, som inte ens har körkort. varför köpa en bil till? jo för att han tror att det första jag skulle göra om jag satte mig i den bilen är att köra och krocka. han tror att jag löper större risk att krocka med en sprillans ny bil än den vi har nu. var är logiken?

som svar på det sade han att bilen kommer stå på firman och ngt om försäkring. men jag hakade upp mig på firman och sade att jag kör ju din firmabil du har nu? men det var inte samma sak tyckte han. nej, för den bilen är ju inte ny.

ni skall veta att jag kör jävligt bra. jag kör säkrare än vad pelle gör och är mer än välförjänt att köra den nya bilen.

men nejnejnejnejnej, han skall envisas med att vara dum i huvudet.

jag sade tack, men nejtack, du behöver inte köpa ngn skitbil till mig och min bror. jag kan fan lika gärna gå. och jag skall fan repa din fula jävla bil med en nyckel.


ungefär så mogen känner jag mig nu. men han är ju förfan helt trög.

han kan inte betala elräkningen men betala fyratusen för att få åka med kenny bräck? han kan knappt köpa en ny bil men är så rädd för att jag skall få köra den så han lånar ihop till en till bil - helt i onödan.


jag funderar på att slå fanskapet för denna jävla idioti.

KUKHUVUD!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards