Alla inlägg under april 2008

Av djess - 13 april 2008 22:04


jag blir så arg. VARFÖR lät jag mig dras in i engla-fallet?

varför lyssnade jag på alla andra när de pratade om det?

jag vill inte veta. av anledningen till att jag är som jag är just nu. rätt upp och ner förstörd. jag kan inte hantera det.

en tioårig flicka. död. en söt liten tjej..en..liten flicka. ett barn.

ett vidrigt monster på 42 år. ett jävla monster.


fan. jag får inte fram några ord.

jag känner bara en sådan oerhörd ilska och sorg.

Av djess - 13 april 2008 20:54


en mkt bra film. som jag skall se nu.

den går på fyran.


godkväll.

Av djess - 13 april 2008 20:03


körde hem till holm och hängde där ett tag. det var som vanligt.

som vanligt.


kistan börjar kurra och jag lyssnar på in flames's senaste.

fan, så fel det där ser ut.


snälla. säg ngt. vad som. vad ni har gjort idag. och varför.

Av djess - 13 april 2008 17:51


och jag tror jag har lärt mig att leva med det.

som med så mkt annat är det lika bra att hälla i sig det så snabbt som möjligt. och nu var jag klar på fem minuter.

kissar hela tiden. dricker mängder med vatten. och då skall ni veta att jag drack mängder med vatten innan. idag har jag svept flera stora vattenflaskor.


heja så tråkig jag är idag.

Av djess - 13 april 2008 14:12


det gick inte ett dugg bättre att hålla för näsan.


Av djess - 13 april 2008 14:01


alltså det är ju en jävla smörja jag får dricka. jag klöks och gör mig redo att spy efter varje munfull. men jag MÅSTEMÅSTEMÅSTE.

jag får inte ge upp. jag måste klara av att dricka detta fem ggr om dagen i två veckor. :/

blir helt matt av bara tanken.


jag måste hitta ett sätt att få det att smaka mindre.

kanske hjälper det att hålla för näsan..jag har liksom svept ren och skär äppelcidervinäger så det här borde jag klara.


slingan avklarad. plockade en hel bukett med vitsippor på hemvägen. kändes jävligt 1800tal, men som alla vet är vitsippor favoritblomman för mig. det luktar vår om mina fingrar nu. det är härligt.


jag funderar på när jag skall bli social igen..

Av djess - 13 april 2008 11:30



såhär ser min frukost ut:

ett glas vatten, en shaker med äckligt åh gud så äckligt pulverblaj.

och lite vindruvor för att 'lyxa' till det.

prova inte det här hemma barn.

Av djess - 13 april 2008 10:51


goooodmorgon!

härligt väder idag! skall kicka världen på slingan lite senare.

precis vaknat. skall börja med att dricka massa vatten, pulver och kränga frukt nu. i typ två veckor framöver. kanske tre. vi får se.

det borde sätta igång saker och ting.

och nej, det är ingen svältkur, jag lovar. det är helt hälsosamt. 8)


söndag..

söndagar är rätt..fula.

Ovido - Quiz & Flashcards