Alla inlägg den 22 maj 2008

Av djess - 22 maj 2008 01:03


helvete i gatan vad jag drar besökare.

jag undrar hur många ställen denna bloggen pingar. det måste vara i stort sett alla med tanke på hur många besökare den drar efter bara en heldags bloggande.


jaha.

ni är inte roliga i internetet ikväll, så jag går och tittar på zombies. eller porr. jag har inte bestämt mig. det är ungefär samma tillfredsställelse.



ja. jag skojar.

godnatt.

Av djess - 22 maj 2008 00:44


eftersom jag har svårt för att prata med folk om mina problem (jag blir bättre. och martin räknas inte eftersom jag aldrig behövt face:a honom. än.) så brukar jag ge musik. musik som betyder mkt för mig och som förmedlar ngt eller får mig att känna tröst. musik betyder mer än mkt för mig så..den handlingen är värdefull.

kanske inte alla inser det. men det är en stor gest från min sida när jag delar med mig av mina guldkorn.


så. hanna.

det kommer ordna sig. och jag har musiken till dig.

puss.

Ovido - Quiz & Flashcards