Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av djess - 4 oktober 2008 11:31



jag gjorde en dare inatt.

tänkte att han ändå inte skulle ringa. så det var dessutom jävligt safe.

men se. vem ringde klockan elva som sagt?

jo, gilbert grape. hemtelefonen och en flinande mamma med en blick som sade 'haha! told you so!'


jag borde ha anat att gilbert skulle ringa. han var speciell och törstig på utmaningar från första stund igår.

trevligt. uppfriskande.


nu skall jag försöka få tag på holm.

Av djess - 4 oktober 2008 03:46




ingen mobiltelefon. halvan tog död på den igår, vid typ elvatiden.

hon var tokigt full och spillde ut en hel öl som min telefon badade i.

då blev jag arg till tårar.




varfan skall jag få en ny mobil ifrån...?

så. ni som vill nå mig. hör av e på msn så kanske jag ger ut hemnumret. eller så kirrar jag en annan mobil tills vidare.

Av djess - 4 oktober 2008 03:45

JAG HAR TRÄFFAT GILBERT GRAPE IKVÄLL.

Ovido - Quiz & Flashcards