Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av djess - 27 oktober 2008 18:44



jo, det är sant.

jag såg ut såhär igårkväll. på riktigt. visst är det otroligt?

aldrig hade man kunnat tänka sig att jag skulle se ut sådär.


mittbena också, men ni era lyckliga jävlar går miste om den.


kanske en annan gång. om vi blivit bättre vänner.


nu skall jag dricka kaffe och sluta vara ur fokus. trist att vara suddig.

Av djess - 27 oktober 2008 18:08



jag är färdig idag.

jättekonstigt. nu har man hållt igång ett tag och kroppen har börjat vänja sig vid rörelse och slutat strejka.

så bah, blir jag attacktrött och matt.


bara sådär, poff. konstigt.


roligt och jätteolägligt:

det märks på kläderna att jag droppar. speciellt byxorna, och det är förjävla dumt eftersom jag är pank och jeans är dyrast i världshistorien.


känns sådär lagom kul. i kulheten.


haha. kulheten.


jag sade ju att jag var trött.

Av djess - 27 oktober 2008 13:32



helt seriöst så går det för mig när killen börjar skrika. rivet i rösten får mig att skälva.


envy - a warm room

Av djess - 27 oktober 2008 10:26



idag rekommenderar youtube massa med the killers, ben harper och jack johnson.


och jag kan bara konstatera - vilken bra jävla musiksmak jag har.


godmorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards