Alla inlägg den 4 november 2008

Av djess - 4 november 2008 18:26

jag läste ett relativt långt inlägg på alex blogg. och slogs av tanken att han är lite av en samlare och kände för att få det ur mig.


jag: du är en samlare.

alex: du är en pryl i bagaget. :p


jag är en pryl! det känns ju lite fräsigt, faktiskt.

jag vet. det är förmodligen bara jag som drar humorn i det här.

men vem bryr sig?

jag är en pryl!


Av djess - 4 november 2008 18:13


the killers - bling (confessions of a king)



Av djess - 4 november 2008 16:43



vart i lund. jag var den enda som shoppade vilt. och jag var den enda som INTE skulle. det är så typiskt mig. nu har jag bränt alla sista besparingar. hur skall man ha råd me julklappar? monsterfyllor? allt?


men visst. amanda har haft skoj. enligt henne har jag hållt låda hela dagen.


topphumör.


och nej, jag ursäktar inte bilden. jag ser ut så. okej?


bra dag. mkt skratt. magmusklerna tränade.

Ovido - Quiz & Flashcards