Alla inlägg den 24 november 2008

Av djess - 24 november 2008 18:00



omröstningen är över och det här är reslutatet:


ser du fram emot julen?

1. ja, absolut! årets bästa! - 28,6 %

2. nej, stress och giriga människor. - 42,9 %

3. nja, julen är varken bu eller bä. kvittar liksom. - 7,1 %

4. jul? vad är det? - 21,4 %



totalt fjorton personer ägnade sig åt att trycka på ett av alternativen.


PEACE OUT PLAYAH.

Av djess - 24 november 2008 17:14



när en person helt utan förklaring avslutar relationerna man har på internet.


LIKSOM VAFAN ÄR ERT JÄVLA PROBLEM? HAR NI ALDRIG FÅTT LÄRA ER HUR MAN KOMMUNICERAR UTAN ATT KNULLA NGNS HUVUD FULLSTÄNDIGT SMOCKFULLT AV FRÅGOR?!


det är så jävla mkt mellanstadienivå just nu.

det är som när tjejerna blev ovänner, så ringde dem till varandra och bah 'mm jag skall ha tillbaka mina kläder. ikväll. imorgon är försent. ikväll fattar du? jag har redan samlat ihop dina och lagt i en påse vid dörren. bra, hejdå!'


jag är så obeskrivligt trött på det här.

martin är en vän. var en vän. jag vet inte? martin är ju helskön och vi har alltid haft roligt ihop. han är ju min soulmate. så det är fantamigbästförhonom att han har ngn vettig förklaring till det här. annars flippar jag.



....för det gör jag ju inte nu.


men förlåt mig, det har varit för mkt sådana här grejer den senaste tiden. man blir trött tillslut.



Av djess - 24 november 2008 14:55



in flames och soilwork kommer till srf 2009!


lyckalyckalyckalyckalycka!


in flames - suburban me  - min absoluta favoritlåt med dem. den första jag hörde. nu låter de kanske inte riktigt så längre. men jag lovar. de är bra. de är mina pojkvänner. och de kommer till srf! :D :D :D :D


soilwork - distortion sleep  - svårt och säga vilken låt som är bäst. men vem bryr sig när ALLA låtarna är bra? de är mina pojkvänner och kommer till srf! :D :D :D :D


*nöjd tjej*

Av djess - 24 november 2008 14:52



dra mig baklänges, nu kommer snön.


VILL INTE!


jag avskyr snön. jag avskyr kylan. jag avskyr att det är halt. jag avskyr att de varmaste plaggen jag har är en tunn skinnjacka och ett par converseskor.


varför tänker jag aldrig längre än näsan räcker?

jag har noll kr och hade jag haft några kr så skulle jag ändå inte ha råd med vinterjacka och skor.


fittiga äckliga jävla kuksugarskitvinter!


jag är så mogen :`)

Ovido - Quiz & Flashcards