Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av djess - 2 augusti 2008 00:23



ikväll tänker jag tänka på två fina saker folk sagt inom det närmaste dygnet. för nu förtjänar jag fan det. ikväll tillåter jag att ta åt mig.


'sluta aldrig vara du'


'du är förundrande vacker'


'sluta aldrig vara du' betyder så jävla mkt för mig. för det är jag. det är mitt inre i minsta detalj, med allt det onda och fula ihopknycklat med det lilla rara som tydligen finns ngnstans. det är jag. och det är någon som ber mig att aldrig ge upp det.


jag kommer aldrig ge upp mig själv eller förändra mig för någons skull. jag kommer alltid vara jag, på både gott och ont.


och molina, det känns så sjukt bra att mina texter har en påverkan.

och hanna, tack för ditt beröm.

ni värmer och fyfan vad jag kommer sakna er. mitt hjärta värker.



Ovido - Quiz & Flashcards