Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av djess - 18 augusti 2008 16:42



snuskigt bra. 



david gray - please forgive me

Av djess - 18 augusti 2008 16:23


det är inte det minsta roligt att bråka med sin mamma.

bara så ni vet.

Av djess - 18 augusti 2008 15:04


idag började min yngsta bror i högstadiet.

jag vet vad som väntar honom. och jag är SÅ avundsjuk.

samtidigt som jag blir väldigt ledsen, jag vill inte att pysen skall börja hålla på med skit, eller växa upp. han är ju pysen. min lillkille.


jag minns min första dag i högstadiet. och de tre kommande åren var de absolut roligaste i mitt liv. i skolväg åtminstone.

jag gjorde precis ALLT. allt var nytt och spännande och skitkul.


jag undrar om pysen kommer göra ALLT. jag hoppas inte det.

jag tycker han kan bli...35 först. :/

nu skall jag gå ner och fråga honom i vilken korridor han fick sitt skåp.


herrå.

Av djess - 18 augusti 2008 01:56


Adrian.

I don't know if you'll read this shit, but please tell me if you do so. 

I can translate all of my nonsense for you.


lugn dag och kväll. jag har i stort sett snackat och tänkt på engelska hela dagen. skitjobbigt när jag helt plötsligt började snacka med svenskar på msn.


jag har plockat spetor ur mina handflator, så nu är jag helt öm och har massa små öppna hål. känns lite sådär halvgay. min ena fot gör skitont och mitt knä är helt sårigt. så går det när man går med stilettklackar på kullerstensgator.

1-0 till dem.



nu skall jag läsa om belgarion och sedan försöka sova.


goodnight.

Ovido - Quiz & Flashcards