Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av djess - 16 augusti 2008 15:36

när jag är normal ser jag oftast ut sådär.



tror jag.




i vilket fall som helst,

dagens bild och nu hänger jag mössan på kroken för nu är det dags att bege sig.

karta och kompass, termos och tåliga kläder, vi ses i skogen!

Av djess - 16 augusti 2008 15:18



det är relativt ovanligt att jag hostar ur mig snälla saker.

eller. ja. jag är inte den där rara gulliga tjejen typ.


så jag förstår att folk reagerar när jag helt plötsligt säger ngt åt det där rara hållet.



mallory knox säger:

sötnöt 8)

erik. säger:

du är full.

Av djess - 16 augusti 2008 13:19



jag är pepp idag.

såriga knän och minus tre öl som gick i golvet.

trots det är jag med på noterna.


middag hos pappa, fylla på ryssberget.


en sak jag vill säga bara.

erik!

jag tycker om dig. du är himla bra.

Ovido - Quiz & Flashcards