Alla inlägg den 9 juli 2008

Av djess - 9 juli 2008 21:53



en video med grabbsen.

blir det vått i trosan nu?



Av djess - 9 juli 2008 21:46



jag har ett par polare som har ett band (ovanligt att ngn av mina polare har ett band,då?)


det är bra skit, faktiskt.

de spelar på både äggstock (karlshamn) och tivolirock (kristianstad) i helgen. har ni tid, bor relativt nära och har en slant över (snorbilliga festivaler.) - gå dit och kolla!


I give you....

ATTA!

Av djess - 9 juli 2008 19:26



sådär. sex STYCKEN böcker beställda.

och en film.


längtlängtlängt.

Av djess - 9 juli 2008 16:01


hahaha. en mkt rolig listning av hanna fridén.

jag blev först lite ledsen när hon nämnde att hon sågar johnny depp, men efter att ha läst vad hon skrivit om honom är jag rätt så benägen att hålla med. om kläderna, inte hans fina hår och skägg.


jag har tipsat om hanna innan. hon är en guldklimp.

så därför tipsar jag gärna igen.

och igen.

Av djess - 9 juli 2008 15:47


det är väldigt sällan jag klickar mig in på bloggkommentatorernas blogg numera. men det händer fortf, oftast när jag har tråkigt.

det kan vara roligt att läsa.


i vilket fall så tycker jag det framgår jävligt tydligt i inlägg som handlar om kenza eller blondinbella, tex, att ungdomar är jävligt missunnsamma. alltså - inte bella och kenza, men de som läser deras bloggar. jag håller inte av ngn av dem, men att de har det bra ställt kan inte de hjälpa. tyvärr. att de gör saker för sina pengar och har skoj, det hade väl vem som helst gjort för sina pengar.


men när de gör det så får de skällsord i kommentarsfälten. om de ses ute på ett ställe med en kille vid sin sida så är de horor, slynor, idioter, jävla fittor, det ena med det andra.

har de en åsikt om ngt så är de bara blåsta.

råkar de stava fel en gång så borde de gå om skolan.

är de med i tidningen så är de kåta på publicitet och ytliga.


alltså. dessa två hajpade tjejer har lyckats, den ena en fotomodell på sjutton år och den andra en politiskt inriktad affärstänkande tjej.

vad nu att 'lyckas' är..det är ju olika för alla. vi har olika mål.


men fan för alla som är så fruktansvärt missunnsamma.

bara för att jag inte råkar digga deras stil och attityd så slänger jag inte skit på dem eller går till personangrepp.


som bloggkommentatorerna menar på är det förmodligen ungdomar som sitter och tjurar över hur bra andra har det.


jag tror det hela handlar om att vi hela tiden tävlar med precis alla omkring oss. vi vill ha allt, vara allt ochsåvidare.


sluta gnälla över alla de unga söta tjejer som har pengar, men dålig attityd. gör ngt själv istället för att gnälla. koncentrera dig på dina egna mål och drömmar.



Av djess - 9 juli 2008 01:33


jag har tittat på funny games.


nu:

sagan om ringen (boken), strö-sms och sömn.


men se den, för allt i världen.

om du är into psychoshiiit.



Ovido - Quiz & Flashcards