Alla inlägg den 15 juli 2008

Av djess - 15 juli 2008 23:49



det blir inte mkt skrivet här just nu, men jag försöker vända rätt på alltihopa. om en dag, eller så, blir allt som vanligt.

förutom helgen.


huuua.


onsdag. om tio min.

torsdag. cuttar håret. :o


sade jag att jag vaknade precis?

att jag somnade runt fyra inatt, gick upp sex, för att börja jobba sju.

det låter stabilt? :/


nu skall jag duscha.

Av djess - 15 juli 2008 02:27


du får mig att vilja skita i allt.

just ikväll kan du få mig så lätt.

bara för ett par minuter, en timme.

kanske en stund längre.


vi kan aldrig dröja kvar.

lika lite som att vi någonsin skulle få varandra.

våra vägar enas aldrig, förutom en avstickare, en omväg

ibland och då och då. just då.


och absolut just nu, vi ligger jämsides, greppar luft

andas ångor och flämtar ord


jag säger att just nu kan du få mig så lätt

just nu får du mig att vilja bryta alla regler.

Ovido - Quiz & Flashcards