Alla inlägg den 19 juli 2008

Av djess - 19 juli 2008 20:44



ni kan ana att jag har färgat håret. mörkbrunt med slingor.

såklart orkar jag inte det där med att ta vettiga bilder.


men,då skulle det ju och andra sidan inte vara jag.

jag är halvdan.


lev med det.

förfan.


nu änglahund.

Av djess - 19 juli 2008 20:33



för femte gången idag börjar jag lipa.


eddie vedder - society (soundtrack from the movie 'into the wild')


Av djess - 19 juli 2008 20:31



filmtips till thea.


the notebook, för regniga kvällar eller sömnlösa nätter.


Av djess - 19 juli 2008 15:29



vi spelade musik. nej, han spelade musik.

blandannat den här:


smashing pumpkins - to sheila

Av djess - 19 juli 2008 13:26



det är ju kul att jag länkar en youtubeish som är tio min lång.

jag är så jävla fräsig.


nu måste jag sysselsätta mig så att jag inte somnar innan nästa jobbpass börjar.

Av djess - 19 juli 2008 13:21



imorse läste jag tidningen av okänd anledning. läste om aset eklund.

och såklart börjar 'jess känsligast och töntigast i världen' att snyfta samtidigt som kent 'socker' uppenbarade sig på radio.


och jag älskar verkligen socker.

texten är så simpelt klockren.


jesus kickar eklund. och jag måste fan växa upp.


Av djess - 19 juli 2008 06:54



för några år sedan råkade jag snubbla över en fantastisk film på tv - sweet november. jag blev kär. i allt i hela filmen. framförallt kvinnans inställning till livet.


det är en kärleksfilm, men inget blaskigt vardagligt amerikanskt piss.

jag sitter här, fem i sju på morgonen och gråter till trailern (jag vet ju vad som händer)

ist för att göra mig klar för jobbet.


titta och njut.

Ovido - Quiz & Flashcards