Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

SMÅGAY.

Av djess - 20 augusti 2008 12:33


det finns en person som vet det som är värt att veta om mig i sängen.

det är mitt ex. ibland får jag sjuka infall och bara vill sätta mig i bilen och sträck-köra till norrköping, slänga mig i hans soffa och bara...

gör det.


det finns en grej som jag fullkomligen älskar, men jag blir totalt jävla knäsvag och helt borta när man gör det så därför kan jag liksom inte låta folk få veta om det.

egentligen är det inget speciellt, men för säkerhets skull är det bara mitt ex som vet om det. (ag har nog lyckats få ur mig det på fyllan en gång i tiden)



den knäsvaggrejen vill jag ha idag. jag vill försvinna fullständigt och bara njuta. det är bättre än alla droger i hela världen.

jag hoppas verkligen att alla människor därute har ngn sådan grej, en känslig sak, ett ställe på kroppen, som ger fullständig njutning.



det är nästan värt en tripp till norrköping för det här.

jag kanske skall fråga om han har lust att dela på bensinpengar?

så kan jag ta hem alla mina grejer därifrån också.


grr.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards