Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

MITT HÅR ÄR SOM EN LEJONMAN.

Av djess - 15 oktober 2008 09:16



okej.

det händer inget särskilt. det finns tandvärk, vagel, huvudvärk, feber (mitt döva öra har släppt nästan helt efter en och en halv månad), smärta i smalbenen och det är hälsan.


livet i sig.

arbetslös (jag föredrar arbetssökande) allt närmare punkten 'pank för alltid', lagom cynisk och bitter, uttråkad, filmköpande i mängder, lillkisa som ger mig otrolig glädje, vänner, greys anatomy, sena sms och scrubs i sängen.


fan. det är inget spännande som händer. eller kommer att hända.

jag håller igång kroppen varje dag med pappa. jag tittar på hockey, hejar fortf på samma lag, hatar fotboll, bråkar med pelle, dricker kaffe med mamma, spelar yatzy med familjen, super mig full, kör bil (inte i samma veva som fyllan, såklart)


och förresten.

gilbert grapegrejen. han heter emil och är 24 år. tror jag. han är en trevlig kille som hör av sig ibland. jag har dock inte stött på honom efter den där utekvällen.


men visst är gilbert mer fräsigt än emil?

just det.

därför fortsätter jag kalla honom gilbert.


hejdå?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards