Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

DET VAR DET VÄRSTA!

Av djess - 26 oktober 2008 14:32



alltså. visste ni att erik har en bror? här har man gått och trott att man är vänner på samma nivå under flera år och så bah, mörkar han sin bror!


det var det absolut värsta.


helgens värsta. utan tvekan.



för övrigt är jag SÅ fast i travian.

 
 
Ingen bild

MrSponge

27 oktober 2008 13:30

Travian... Hah. Precis fastnat för det själv. Vart ligger din by? :P

 
jess

jess

27 oktober 2008 13:34

om du berättar vem du är och om jag borde känna dig så berättar jag var mina byar ligger :D

http://djess.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MrSponge

27 oktober 2008 14:09

Nej, du känner inte mig o jag känner inte dig heller, men ramlade in på din blogg av misstag å arbetets vägnar, tyckte den var bra & började läsa, så här är jag nu ^_^

 
jess

jess

27 oktober 2008 14:20

okej. jag blev så nyfiken bara ^^,

jag är på både server 1 och server 6.
server 1: 69|-64
server 6: 7|149

försök inte anfalla mig, jag har folk som skyddar mig. ^^,

http://djess.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MrSponge

27 oktober 2008 15:24

Pfff :) Det säger alla.... ;) Men jag spelar på Speed, så det är la svårt. Annars är jag bara på S7 på .com-servrarna. Rackarns då... ^_^ Jag som hade sett fram emot att få skicka välkomstgåvor eller nåt :D

 
Ingen bild

jess

27 oktober 2008 15:38

jag struntade i speed, pappa och min bror är där, men det är i sluttampen och alla är redan så starka så det kändes meningslöst att börja där.

synd. då ses vi inte där iaf!

 
Ingen bild

MrSponge

27 oktober 2008 15:57

Jo, jag kom också in riktigt sent i speed, den är som du säger i slutfasen, finns så sjukt mycket starka spelare som bara kör över en, meeen... Det händer ju fan inget på de andra, där är det litet ös i alla fall. Du får väl hoppa in när speeden är klar?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards