Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Rubrik saknas

Av djess - 3 november 2008 22:07

1. Är du i ett förhållande? så långt ifrån man kan komma, faktiskt.
2. Om inte, varför inte? jag vill vara singel...? eller..haha. vänta! 'jag har inte hittat den rätta än' hah. jag gillar den linen. det är humor!
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? typ..lite mindre än ett år. omg, i'm so laame..
4. Hatar du ditt ex? nej. han är en fin människa.

5. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? nej.
6. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? nej.
7. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? hittills har jag inte träffat den person jag skulle vilja ge mig in i ett förhållande med. och jag är munk, och munkar..strular inte. haha. strular. jag tänker på högstadiet, åttonde klass, måndagsmorgon vid skåpen - 'vem strulade du med i helgen då?' vad vackert.
8. Är du en player? ofc! det är tufft att vara en player. eller okej. jag är mest kall och livrädd. eller eldig och livrädd. båda kombinationerna suger.
9. Har du blivit dumpad? ja. eller. nja. vi var ju två om det. fast ändå inte. så. jo, lite halvt.
10. Har du blivit sårad? många ggr.
11. Har du dumpat någon? japp.
12. Är du en bra partner? jag tror faktiskt inte det. jag vet inte. jag måste ha ngn bra sida, ngnstans. men..jag vet inte. jag är nog rätt dum i huvudet. fast jag är inte krävande eller bekräftelsekåt. jag är inte svartsjuk. mitt problem är kanske att jag inte bryr mig? jag är så rädd för att bry mig att jag inte bryr mig istället. ni ser, där kom rädslan tillbaka.
13. Dåligaste raggningsrepliken någon kört på dig? den som skrev denna listan är ju dum på riktigt. dåligaste? DÅLIGASTE? ta en jävla svenskakurs och kom tillbaka sedan igen. fjant.
14. Är du kär i någon nu? nej. *fnissah*
15. Har du någon beundrare? tre stycken.
16. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? det finns ingen perfekt partner. det finns ngt jävligt nära. kanske. jag vet inte. jag tycker att humorn är viktig. ärlighet. tillit. förståelse för min lite smått komplicerade natur. helst ett par gemensamma intressen. han får inte vara härifrån. eller prata som oss. eller skånska. helst skall han gilla hockey. och ha vackra ögon. fina händer. och tycka om att skratta och le. ha. det där är kanske ingen perfekt partner. det är bara vad jag tycker en kille borde ha för att vara med mig.
17. Har du varit kär i flera samtidigt? nej.
18. Har du sårat någon allvarligt? det vet jag inte.
19. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? haha. jobbiga frågor. jag vet inte. :/ ring upp ngn som hängt med mig och hör med honom.
20. Bästa raggningsrepliken? 'hänger du här ofta eller?' mkt använd genom åren. jävligt internt, men alltid lika pålitlig.
21. Hur skulle den perfekta dejten se ut? en ishall. öl. bra musik. skridskoråkning. sedan..utgång med hans vänner. och sedan hem och knulla. såklart. jag är lätt på foten. haha.
22. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? mina bröder. pappi.
23. Tänder du på? jag går igång på dialekter och hockeyutrustningar. helt ärligt. bra musiksmak och djupa ögon. bland annat. 8)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards