Direktlänk till inlägg 6 november 2008

JAG VILL HELST KRÄKAS.

Av djess - 6 november 2008 21:07



jag har dunderångest. jag vet inte i vilken kombination. möjligtvis att jag såg mig i spegeln, att jag känner mig förjävlig, trött, panik på umgänge. ångest över ensamhet, dötid och inga framtidsutsikter.

ångest över plugg, som kommer påminna mig om hur värdelös jag är.


om ngn bara kunde sluta påminna mig om att min roll att spela är 'värdelös' så hade jag kanske kunnat bevisa motsatsen.


jag vet inte. kanske är jag det. jag vet inte. men det är väl lite som de säger, om du säger något tillräckligt ofta så blir det sanning tillslut.

och att släcka ngns låga om och om igen..det är väl lite som att kötta upp ngns själ och sno hopp och tro på en och samma gång.


plundra en själ.


jag säger bara en sak - ge fan i att plundra min. jag letar fortfarande efter något av värde. jag försöker se vad vissa av mina vänner ser.


och er tackar jag. mina vänner.

utan er vore jag inte mkt mer än en pöl på marken. kanske ett löv i en pöl. eller smutsen på lövet i en pöl.


jaja. låt mig få självömka. jag kan fan inte motstå just nu.


 
 
Ingen bild

filto

7 november 2008 13:28

men jessobästo!!!
För mig!, är du ALDRIG värdelös...Du vet att du är en av de smartaste männiksorna jag känner va?
HAllå, våra diskussioner, va va va? Är inte de guld?

 
Lise

Lise

7 november 2008 20:37

Men kom IGEN nu Jess, FÖR FAN! Du är skitbra, sluta nu liksom.

Jag kom på en grej, sök jobb på samma ställe som jag? I Barcelona liksom? Bra hoppa, känns inte som det kan bli värre. Trött på att se dig deppig nu.

http://liseleverlivet.blogg.se

 
Ingen bild

The man!!

7 november 2008 23:44

Varför klanka ner på dig själv??
Du är vacker och verkar till att vara en mycket människa med huvudet på skaft!
Synd bara att du har så dålig självkänsla. Men det behöver du inte ha..

 
Zkrivaren

Zkrivaren

8 november 2008 00:09

Visst får du självömka, men inte för länge, för värdelös är du inte! Bara en fin människa.

Trevlig helg!

http://zkrivaren.boggagratis.se

 
Ingen bild

jess

8 november 2008 11:51

filto, våra diskussioner är verkligen guld värda. 8)

lise, jaaa. jag slutar. jag skäms lite för det här inlägget. men det känns så fruktansvärt hopplöst emellanåt, bara väller in. huua. jag skärper mig nu. jag skall sluta..vara..depp.

the man, jag vet. jag måste jobba med min självkänsla. jag vet. men det är inte lätt. jag gillar väl att klanka ner på mig själv dessutom. jag är dum.

zkrivaren, 8) trevlig helg på dig också.

 
Lise

Lise

9 november 2008 12:06

Men det är väldigt svårt att bara sluta vara depp, att bara skärpa sig. Du måste göra något åt situationen, för den är tuff. Förståelig att deppa över. Du behöver en ändring!

http://liseleverlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards