Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Rubrik saknas

Av djess - 12 november 2008 14:28

jag har inget spännande att berätta. jag är trött och hängig och varmvarmvarm. uttråkad och rastlös och opepp på att ut och gå. jag har ingen musik som tilltalar. jag är irriterad och stressad.


jag tänker på transformers och vilken surprise den var. jag har vägrat se den sedan den kom för hela grejen med bilar som fejkar vara bilar och är robotar ist..den kändes rätt overkill och homogay. men skådespelarna är suveräna och det är mkt mer än löjliga robotar som fejkar. och inte ens de är löjliga. den skall jag köpa när jag får pengar. för i julklapp lär jag inte få den.

tränzfurmörz in ma heart.






 bilden under gör mig lycklig. fan, så fin han är. här lockar jag med skinkbit för att få honom att titta upp och vara still. istället började han veva med tassen. och en av bilderna blev alltså såhär.

en kaxig uppsyn.


puss.

 
 
Ingen bild

MrSponge

12 november 2008 17:02

You smoke Blend!? Farmor varning :-) tihi

 
jess

jess

12 november 2008 17:12

det är inte mina. jag röker marlboro.

http://djess.bloggagratis.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

12 november 2008 23:19

Hmmm...två sötnosar i ett inlägg, där den ena skall sluta röka, övervakad av den andra?!

Vad gör det att du inte har nåt att skriva när du har dessa bilder?
Man kan inte vara på topp alltid.
Däremot kan man alltid länka till dig...som jag göre. :-)

Ha det gott!

http://zkrivaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards