Alla inlägg den 13 november 2008

Av djess - 13 november 2008 12:45


1. visste ni att en kameleont (minns inte dess exakta namn, men jag skall kolla upp det strax) har en livstid på ett år? varken mer eller mindre. tilläggas bör att utav de tolv månaderna spenderar den 8-9 månader i ägget, sedan kläcks det och kameleonten skyndar sig att hitta ngn och para sig med, lägger sina ägg och dör. ett år. det är den kortaste livstiden som vi vet om bland ryggradsdjur.


det är jävligt fascinerande.

Av djess - 13 november 2008 10:53



jag har en grym känsla av att amanda är sur på mig.

just i detta nuet.


det har ju känts bättre.

om man säger så.


Av djess - 13 november 2008 10:41



min mage låter helt..jättekonstigt. den piper! jag hade ingen aning om att magar kunde pipa.


jättekonstigt. 


det är ingen god morgon. även om den började bra.

förmodligen blir det ännu en lång och kukig dag i ensamhet.

så KUL!


>:/ >:/ >:/ >:/ 

Ovido - Quiz & Flashcards