Direktlänk till inlägg 17 november 2008

NÄR HELVETET BRAKAR LÖST...

Av djess - 17 november 2008 19:51



...har jag inget skyddsrum.



-----


jag tror precis att jag förstod.

sålänge jag är kvar här. under detta taket.

kommer jag aldrig lyckas med att må bra igen.

jag kommer inte ha en chans att försöka bygga upp ngt självförtroende, någon självkänsla. jag blir förlorad i ständig smutskastning. orden ekar i mitt utkarvade huvud.


var kom all negativtet ifrån? när började familjemedlemmar jobba emot varandra? var inte familjen till för att hålla ihop? stötta varandra?


jag har aldrig fått erfara en riktig familj. jag vet inte hur en sådan är. jag har sett filmer. men jag tvivlar på att det är så det är i verkliga livet.

i det verkliga livet är det kanske verbal misshandel och ständigt förlöjligande som gäller.


den som tar livet av någon först vinner.

fan ta mänskligheten och alla dess illasinnade sidor.

fan ta er jävla idioter som är totalt oförmögna att känna något annat än behov av makt och kontroll.


dra åt helvete hela högen.

 
 
Sanna

Sanna

17 november 2008 19:55

Usch det har inte jag heller. Fast paraplyet kanske duger eller vad tror du? :)

http://sancha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards