Direktlänk till inlägg 21 november 2008

HUR VÄL KÄNNER DU JESS?

Av djess - 21 november 2008 11:47



hur väl känner du mig?

de som känner mig riktigt bra vet hur skadeglad jag är. det finns INGET som är roligare än när folk trillar och slår sig. eller bara snubblar. det är det där med att förlora att kontroll på kroppen i ett par sekunder, panik i ansiktet, eventuell rädsla för smärta, greppandet efter ngt att hålla sig i, vevandet, hur huvudet svajar, håret fladdrar. haha, och sedan fullträffen, hur de trillar tillslut. hahaha, det är så jävla roligt.

men ibland händer det en själv också. och visst, det är inte lika kul då, men vafan, det tvingas man bjuda på om man skrattat åt alla andra i hundra år tidigare :



mallory knox säger:

jag snubblade så jävla illa i trappen och tappade ut halva kaffekoppen!

Emma säger:

hahahahha

Emma säger:

jag älskar sånt!

mallory knox säger:

klart du gör! vi är likadana, men det är inte kul när det händer en själv!

mallory knox säger:

du vet, jag fick bakåtsving på huvudet med, så nu har jag ännu mer ont i nacken

mallory knox säger:

piss

Emma säger:

vänta lite

Emma säger:

jag jobbar o kan inte hålla mig för skratt



ekdahl är också av den sorten. det finns få saker som är roligare, enligt oss.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards