Alla inlägg den 25 november 2008

Av djess - 25 november 2008 14:25



imorgon klarade jag min teori för ett år sedan.


fin mening, va? :)


Av djess - 25 november 2008 14:23



jag har ett drömjobb. alla har väl det? ngt de veeerkligen vill, men förmodligen aldrig kommer få göra. ngt litet finns det alltid.


skall vi leka en lek?

ni försöker gissa vad mitt drömjobb är?


den som vinner får äran. såklart.

ELLER.


trepack popcorn? välj själva.

gissa på 8)

Av djess - 25 november 2008 14:19



in flames kommer till srf! :D :D :D


in flames - alias  - såhär låter de idag. från senaste skivan.


soilwork kommer till srf! :D :D :D


soilwork - sick heart river - också från senaste skivan.


JA, JAG ÄR GLAD!

Av djess - 25 november 2008 01:42


you're so darn cute you make my heart ache.



Ovido - Quiz & Flashcards