Alla inlägg under november 2008

Av djess - 24 november 2008 17:14



när en person helt utan förklaring avslutar relationerna man har på internet.


LIKSOM VAFAN ÄR ERT JÄVLA PROBLEM? HAR NI ALDRIG FÅTT LÄRA ER HUR MAN KOMMUNICERAR UTAN ATT KNULLA NGNS HUVUD FULLSTÄNDIGT SMOCKFULLT AV FRÅGOR?!


det är så jävla mkt mellanstadienivå just nu.

det är som när tjejerna blev ovänner, så ringde dem till varandra och bah 'mm jag skall ha tillbaka mina kläder. ikväll. imorgon är försent. ikväll fattar du? jag har redan samlat ihop dina och lagt i en påse vid dörren. bra, hejdå!'


jag är så obeskrivligt trött på det här.

martin är en vän. var en vän. jag vet inte? martin är ju helskön och vi har alltid haft roligt ihop. han är ju min soulmate. så det är fantamigbästförhonom att han har ngn vettig förklaring till det här. annars flippar jag.



....för det gör jag ju inte nu.


men förlåt mig, det har varit för mkt sådana här grejer den senaste tiden. man blir trött tillslut.



Av djess - 24 november 2008 14:55



in flames och soilwork kommer till srf 2009!


lyckalyckalyckalyckalycka!


in flames - suburban me  - min absoluta favoritlåt med dem. den första jag hörde. nu låter de kanske inte riktigt så längre. men jag lovar. de är bra. de är mina pojkvänner. och de kommer till srf! :D :D :D :D


soilwork - distortion sleep  - svårt och säga vilken låt som är bäst. men vem bryr sig när ALLA låtarna är bra? de är mina pojkvänner och kommer till srf! :D :D :D :D


*nöjd tjej*

Av djess - 24 november 2008 14:52



dra mig baklänges, nu kommer snön.


VILL INTE!


jag avskyr snön. jag avskyr kylan. jag avskyr att det är halt. jag avskyr att de varmaste plaggen jag har är en tunn skinnjacka och ett par converseskor.


varför tänker jag aldrig längre än näsan räcker?

jag har noll kr och hade jag haft några kr så skulle jag ändå inte ha råd med vinterjacka och skor.


fittiga äckliga jävla kuksugarskitvinter!


jag är så mogen :`)

Av djess - 23 november 2008 21:37



det finns en 'grupp' till som inte är människor (som ni minns hatar jag numera människor)


det är hockeyspelarna. hockeyspelare och musiker.

jag gillar er.


om ni inte är dåliga hockeyspelare och musiker. då får det fan vara.


och.

mina vänner.

de är mer än människor. främst för att de står ut med mig.


tack.

Av djess - 23 november 2008 17:28



"FÅÅÅÅÅÅÅGLEL :)


JAG LÄNGTAR EFTER DIG!! JAG VILL LEKA MED DIG, JAG VILL SPELA YATZY OCH DRICKA COLA OCH ÄTA KINDERÄGG MED DIG!!


ville bara säga att jag saknar dig och ditt charmiga skratt!! (tihi)"




det är det lilla som gör det ibland.

holm, min flickvän.

Av djess - 23 november 2008 02:31



jag har varit trött HELA HELVETES JÄVLA SKITDAGEN! somnade på värmegolvet till beck vid tio innan ikväll. och nej. det var inte bekvämt, trots att jag för en gångs skull fick värme istället för ond kyla. vaknade vid tolv av att pappen ringde och talade om bandsläppen till srf.


försökte verkligen somna om. är fortf lika trött. men nej. ingen sömn.


och inte blir det väl bättre av att jag lyssnar på:


at the gates - under a serpent sun

Av djess - 23 november 2008 00:53



fan, ännu mer!

nu skall jag sätta på repeat och gråta ur allt ont som fastnat på insidan.

hatar er människor.


älskar matt. musiker är mer än människor.


matt nathanson - suspended

Av djess - 23 november 2008 00:47



ibland dyker ngn liten filur upp och viskar om en låt, ett namn, en melodi i mitt öra. och ibland suger jag åt mig av allt, som en tvättsvamp på badkarskanten, på magen.


det fanns ngn filurfigurjagvetintevilketellerhur som gav mig ngt med den här mannen och ikväll delar jag med mig. tror inte det är samma låt, dock. spelar ingen roll för alla låtar jag hört med honom är bra. slutsnackat nu.


matt nathanson - little victories

Ovido - Quiz & Flashcards