Alla inlägg den 17 juni 2008

Av djess - 17 juni 2008 17:28



jaha. det fanns inte ett enda klädesplagg. inte ett enda par skor. ingenting. INGET tilltalade mig. så det blev inga kläder. istället köpte jag nytt smink. det behövdes.

och sju filmer. :O


nu letar jag efter en dammsugare. jag hittar den ingenstans.

hurfan ka man gömma en stor svart dammsugare?



jävla skit.

Av djess - 17 juni 2008 13:52


jag skall förmodligen till göteborg nästa vecka. torsdag till söndag.

en jävla fest liksom.

grejen är att det kommer bli ett jävla tight schema så jag vet inte hur jag skall få ihop det med att träffa folk..


MEN! om det skiter sig den här gången så får jag ta igen det i augusti. då blir det inga ledsna miner.


nu skall jag sätta mig i biljäveln och köra till krstd och köpa grejer.

Av djess - 17 juni 2008 02:12



skalman kastar in handduken.

Av djess - 17 juni 2008 00:41



mina vänner är grymt snygga. det här är tre av dem.

hanna, filtan och molina. eller malin. välj själva.


kvällen spenderades med vänster och höger.

kul kväll.

Av djess - 17 juni 2008 00:25


nu är min blogg checkad och accepterad av bloggtoppen.se.

det informerade jimmy mig om.

vem jimmy är vet jag inte, mer än att det var han som talade om det för mig i ett mail från bloggtoppen.


I VILKET FALL SOM HELST.

under min bloggpresentation står det 'om du gillar denna bloggen så kanske du gillar..'

och vilket namn står överst på listan om inte blondinbella?


alltså. jag har verkligen svårt för det lilla förvirrade blonda förvrängda knytet. jag kan inte hjälpa att hon är och står för så mkt som jag är emot. jag gillar henne inte. jag vill inte att min blogg skall jämföras med henne.


hrmpf.

irritationsgrej halvett på natten.

Ovido - Quiz & Flashcards