Alla inlägg den 24 juni 2008

Av djess - 24 juni 2008 15:00



jag kör ner och fikar med molina och felicia. ni verkar inte vilja prata med mig, ju!


sedan doku om thailand..som de skall se. jag får hänga på.

även om jag tycker grundligt illa om thailand.


tjenare.

Av djess - 24 juni 2008 11:55



det finns en statistik över besökare på bloggtoppen. men den visar en helt annan besökarstatistisk än den på bloggagratis?


är det så många som hamnar på min blogg på bloggtoppen då alltså?


så jag fattar saken rätt.


Av djess - 24 juni 2008 11:50



NU är det godmorgon då?

sovit mkt. hoppas jag lyckats få bukt på att vända rätt på dygnet nu.


tisdag. händer inget. som vanligt. vädret är pissigt. som vanligt.


jag vill börja jobba nununu.

blir inget göteborg i helgen, för den delen. hade fått vara själv på lördagen, och det är jag inte det minsta intresserad av.


kom igen. berätta ngt. tipsa mig om bloggar, böcker, filmer, kläder, musik, ställen att besöka, whatever. prata med mig.


kör på?

Av djess - 24 juni 2008 04:25


god morgon?

Ovido - Quiz & Flashcards