Alla inlägg under april 2008

Av djess - 6 april 2008 18:10


det är jag. emellanåt. idag är jag dock ingen surfitta. idag är en rätt okej dag trots att det är söndag. söndagar har en tendens att göra mig rastlös och otålig. en dålig kombination som tar fram det sämre ur mig.


jag har en hel vecka framför mig av..ingenting. jag skall skriva ut mitt cv och skriva ett personligt brev och lämna till växjöbagarn. springa skall jag göra. kanske prata lite i telefon. vänta till på onsdag klockan 21.00 jag skall förmodligen dregla lite över benke också.


mitt liv som arbetslös är oerhört intressant.

Av djess - 6 april 2008 16:26


sådär. nu har jag ätit middag. ett knäckebröd med pepparsalami också. gott åh så gott.

nu skall jag lägga in en snus och spela lite med bror, sedan lämna film och köpa lite förnödenheter.


vad gör ni denna dystra söndag?

Av djess - 6 april 2008 15:05



nu har jag äntligen läst ut boken. jag somnade vid halvfem imorse. glömt att tvätta bort sminket så mina händer och kuddar är svarta. kan ändå byta sängkläder. det finns få saker som slår renbäddat. fan så gott det luktar och så skönt det är att lägga sig.


nu skall jag köra till pappa så att vi kan lämna tillbaka filmerna och boken. hoppas att pappa inte kommit hem från stockholm än bara.

håll en tumme.

Av djess - 6 april 2008 01:43


jag orkar inte byta på designen.

det får fan vara såhär nu.

godnatt. igen.

Av djess - 6 april 2008 01:37


jag gillar verkligen den här låten.

nu skall jag läsa ut sista delen om belgarion.

godnatt.

Av djess - 6 april 2008 01:12


okej. bara...lyssna.

och låt skrattet komma.

så fantastiskt.

Av djess - 5 april 2008 19:09


jag får väl helt enkelt börja hänga med mig själv så slipper jag bli så fruktansvärt besviken på precis alla runt omkring mig.

det verkar ju bäst så.

Av djess - 5 april 2008 17:11


som alltid så blir planerna inställda eftersom sölvesborgs befolkning är omständigare än ngn annanstans. så varför hade jag väntat mig att vi faktiskt skulle åka och se flogging molly? hur dum får man bli? inte kan man räkna med sina vänner, herregud nej, aldrig ngnsin kan man räkna med sina vänner. istället väljer dem ett dyrare alternativ, en jävla skitfestival, bara för att flogging spelar där.


grattis jess, du har kammat hem noll även i denna rond.

Ovido - Quiz & Flashcards