Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

MEN!

Av djess - 9 juni 2008 23:23


jag skall göra ett tappert försök.

sova. eller iaf läsa och kolla på film.


jag behöver nya filmer.

böcker vet jag redan vilka jag skall köpa.

och jag vet vilka jag lånat ut och vill ha tillbaka igen.


men. har ni något tips på film?

alla sorts film går bra. eller. jag ljög. amerikanskt skitblaskactionskit går fetbort. vi har alla sett biljakterna, vi vet hur drillen går. från början till slut. de klämkäcka kommentarerna är bara töntiga. och allt skjutande av sådana som anses vara skickliga, som missar femhundra ggr innan de träffar ett uppenbart mål...NEJTACK.

det är sådana filmer man tittar på när man hamnat på en kanal och inte orkar byta. eller man slarvat bort fjärren.


i stort sett allt annat funkar. och tänk på att jag köper film, jag laddar inte hem. så kom inte med några tips om ngt som går på bio nu. eller kommer göra inom kort.


hederlig medborgare, aaa.


haha.

godnatt.


 
 
Thea

Thea

10 juni 2008 12:33

Jag gillar med din blogg och att du snusar. För det gör du väl om du handlar snus?

http://zimmy.bloggagratis.se

 
jess

jess

10 juni 2008 15:09

tack!
haha. ja, jag snusar. helt och fullt. snus är finemang. härligt med ngn som inte har ngt emot att tjejer snusar. 8)

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards