Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

SJUKA JÄVLA DRÖM.

Av djess - 11 juni 2008 10:40


inatt drömde jag att jag var på festival men bodde i ett hus bredvid typ. och så fick jag sms om att jag skulle följa med ett rymdskepp och att de skulle leverera ngt till mig på natten.

det var en rakapparat. de tillät inte skägg. men jag bah, jag är tjej? jag har inget skägg.

men se! det hade jag! och jag kan säga er att jag ser fan inte klok ut i skägg. enbart humor i det. inte ett dugg snyggt.

så jag fick snällt raka ansiktet.


liksom..vad är detta?

 
 
Thea

Thea

11 juni 2008 11:32

Drömmar är störda grejer. Försökte lära mig att tyda dem på en kurs.. (Kan inte säga att jag kan ändå.) Men det där är säkert någon av dina manliga sidor som vill fram mer. =)

http://zimmy.bloggagratis.se

 
jess

jess

11 juni 2008 11:44

menjag är ju jävligt manlig. jag är mer kille i mitt beteende än vad jag är tjej, så det borde vara omvänt liksom? det som visar på att jag är tjej är mina bröst och mens. typ. och den nya förkärleken för klänningar. 8)

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards