Alla inlägg den 12 juni 2008

Av djess - 12 juni 2008 14:48


igår åkte jag till malin, alltså. jag och filtan grillade kött och malin och hanna lax. (äckligt, jag vet)

hanna hade gjort en sjuuuukt god potatissallad. väldigt annorlunda. kokta nypotatisar med ngn marinad, rödlök,frön, tomater, basilika och annat smått. sedan vitlökssås och whiskeysås. jävlarns smaskens.

bina var också där men hon hade ätit! 



sedan överraskade malina och hanna oss med massa frukt. kiwi, ananas, melon OCH jordgubbar doppade i vit choklad. det var så sjuuukt gott. så jag frossade igår.


vi snackade mest skit om allt och inget. mkt trevlig kväll.


sedan kom jag hem vid halvtolv och började gagga på msn till klockan..tre-halvfyra. så..jag är trött idag.


men imorgon. då smäller det!

Ovido - Quiz & Flashcards