Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

HEY, HEY, CAN YOU HEAR ME?

Av djess - 13 juni 2008 08:05


om ngn av er kan lista ut vad för låt min titel är så..får jag skämmas lite.

men jag kan inte hjälpa't.


iaf!

eriks vän fyller år idag(eller så fyllde han häromdagen men erikfrånuppsala missade det.) 

erikfrånuppsala bad om hjälp. och FATTA vad roliga och bra saker jag kom på då! ingen av dem verkade uppskattas dock. eftersom erik kom med förslaget 'grus' så..


en bal med toalettpapper. eftersom det inte är ngn seriös och 'speciell' födelsedag. och jag menar, vem fan behöver INTE papper att torka sig med?

en cykel. helt enkelt ett bra och sjysst sätt att ta sig fram på.

en 'första hjälpen'låda för singlar. ett par biobiljetter, kondomer, 'garanterat hångel'-tuggummi(de på ploj, ja. finns det ens på riktigt?), en klippochfärgning, samt boken the game, om allt han kunde skulle skita sig. och lite annat smått. men det gick inte heller för sig eftersom erik vill ha sin enda singelvän singel ett tag till.

och thebajsgame har han läst.

en knulldocka. say no more.

en riktigt fräsig och konstig kokbok. killen lagar mat!

en pruttkudde och loggbok. bra och kul att ha under ensamma nätter. istället för att fundera kan han prutta med kudden istället och sedan anteckna i loggboken om det. kul...liv.

ett glasspapper. mina idéer började sina. och jag sade ngt helt annat än glasspapper. men glasspapper verkar ju lite trevligare än grus iaf.


jag vet inte riktigt hur erikfrånuppsala känner inför det här inlägget. jag hoppas att han inte dödar mig. eller ännu värre. slutar prata med mig. killen är rolig.


du är mitt bloggmaterial klockan åtta på morgonen, bli inte arg på mig.


och jag har tråkigt. och det är ditt fel. du sover. så vem fan skall roa mig?

 
 
Sainmaa

Sainmaa

13 juni 2008 20:53

Haha... är det Enriques Eurolåt så är det!? Kanske jag också får skämmas lite i sånt fall... Haha!

http://sainmaa.bloggagratis.se

 
jess

jess

14 juni 2008 21:20

hahahah. jaaa. det är den. :/

http://djess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards