Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

DET HÄR MED FRA..FÅR MIG ATT FUNDERA ÄN MER.

Av djess - 26 juni 2008 14:57



och ju mer jag tänker på det så känner jag en enorm avsmak för det här landet. ett land som behandlar alla som misstänkta, numera.


jag är ingen brottsling. jag vill inte misstänkas. jag vill inte att folk skall rota runt i mitt privatliv i text. jag är inte alls intresserad av det.


och egentligen. vad för sorts 'yttre hot' har sverige att oroa sig för?



jag är upprörd. och har därför problem med att formulera mig vidare uttryckligt. och det blir sakligt och tafatt eftersom jag egentligen bara ligger inne med en massa svordomar.


men nej. jag accepterar inte det här.

hurfan skall man kunna bygga upp ngt stabilt för ett land om man behandlar alla med misstanke?


det kommer inte funka.


läs och begrunda. på riktigt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards